Befejezi a sugárzását a DIGI Sport

2022.06.23

KISKUNFÉLEGYHÁZA, 2022. JÚNIUS 23. A DIGI Csoport (4iG Nyrt.) 13 év után beszünteti egy hónapon belül A "Mesterhármas" sportcsatornák sugárzását, ezentúl sírhatnak a sportrajongók.

A DIGI Sport 1 simán DIGI Sport néven indult 2009. július 23.-án háromnegyed nyolckor az UEFA Európa-liga 2009-es, Újpest-Steaua București selejtezővel. Az első csatorna, amelyet Vitray Tamás, Csisztu Zsuzsa, Monoki Lehel, Bánki József és Sallói István alapították. Ez esetben a Série A, Ligue 1 meccseket is adott le.

A DIGI Sport 2 pedig a DIGI Sport Plus néven indult 2011. március 14.-én, ahol Barclay's Premier Leauge meccseket, kosárlabdát szokott élőben adni.

A DIGI Sport csatornákat számosították 2012. augusztus 1.-jén, mivel korábban egyesültek a konkurens csatornákkal.

A DIGI Sport 3 2015. október 24.-én 14:00-kor indult, ahol a legfrissebb kosárlabda, autóverseny és élő focimeccseket is adott le.

FRISSÍTÉS (07.01.-ÉN): A csakfoci.hu információi szerint 2022. augusztus 5.-én a DIGI lekapcsolja a sportcsatornákat, mivel súlyos változást észlelt a DIGI és az Invitel, hogy felveszi attól a naptól az ARENA4 és a MATCH4 csatornákat, még súlyosabb változást kapnak a nézők, hogy 2022. szeptember 1.-jétől, hogy a DIGI a saját gyártású ismeretterjesztő adókat és saját gyártású zenetévéket és lekapcsolja és a DIGI, illetve az Invitel is felveszik a FilmBox csatornákat.


© 2022 V4 Influencing System B.V. Minden jog fenntartva!
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el